vineri, 7 septembrie 2007

reclama de Andrei Ghoerghe


Merg pe strada. Desi ma enerveaza dar uneori sunt nevoita. Da. Asa am ajuns, sa ma enerveze sa merg pe strada in Romania. Ma refugiez in ganduri. De fapt vin cu valul involuntar si zbor cu ele ca macar asa evit realitatea ce include flegmele de pe jos, mitocanii, putoii care fac pe smecherii, smecherii mai mari care mai pun si mana si alte lighioane stradale cu iz de impuscat. In fine, ideea e ca fac abstractie de elementul uman, dar observ o serie de maruntisuri. Spirit de observatie cica dezvoltat bre! Na si asa cu titlul asta: vazui un autobus galben groaznic, cu nivel de noxe de nu stii unde sa te ascunzi: in fular sau s-o iei la picior? si pe autobuz ce sa vezi? de parca nu is destul de nesimtiti soferii din ele, scria pe el: "nu m-ai prins? Poate data viitoare!" reclama la nu stiu ce tampenie dar care se leaga evident de scenele de batrani sau tineri de ce nu, care fug de numa sa prinda 15-le sau 16-le si li se inkide usa in nas! Halal reclama! ingenioasa ce-i drept dar terorizanta...parca a zis-o Andrei Gheorghe, il si vad zambind cu ochii si facand o grimasa in stil flegmatic caracteristic...:))

2 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Hihi, io n-am vazut autobuz de-asta. :P da' chiar asa, parca il auzi ironizand. Apropos de "data viitoare", eram in expres 2 intr-o seara, ma duceam acasa. Si la semafor la Conti, o babuta, hai sa ii zic femeie mai in varsta, sta in fata usii si il roaga pe sofer sa o lase sa urce. Ma, si sta asta vreo 2 minute la semafor, femeia se roaga in continuu, afara frig si imbecilul nu deschide usa. Eu nu m-am prins din prima, ca nu eram atenta, ascultam muzica, si cand ma uit... ea saraca tot dadea din mana si astuia ii era lene sa apese pe buton. Mi-e scarba de asemenea oameni.

Carina spunea...

Mie reclama nu mi se pare chiar atat de rea. E un exemplu de inovatie :D
Daca nu ma insel, reclama face referire la vitamine sau ceva de genul asta. Ideea e ca daca vei consuma "x" vei fi mai in forma si prin urmare vei ajunge mai repede la autobuz :))
Sigur ca daca tu chiar ai pierdut autobuzul e frustrant, dar mie mi-a adus zambetul pe buze...